Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Tre texter publicerade i PIL:s nya skriftserie

Nyhet: 2015-06-02

I PIL-enhetens skriftserie publiceras texter som kan stimulera till pedagogisk diskussion eller utveckling inom högre utbildning.

Nu kan läsa de tre första texterna:

  • En reflektion kring constructive alignment av Susanna Salmijärvi.
  • Feministiska ambitioner i det teknovetenskapliga klassrummet av Andreas Ottemo.
  • Kärleken till komplexiteten. En pedagogisk reflektion över svindelns nödvändighet i konstvetenskaplig undervisning av Astrid von Rosen. 

Läs mer och ladda ner texterna

AV:

Artikeln har inga kommentarer, kommentera artikeln.

Sidansvarig: Olof Siverbo|Sidan uppdaterades: 2016-02-15
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?