Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Praktisk information

Registrering

Registrering till konferensen sker i Pedagogen Hus A (Västra Hamngatan 25), våningsplan minus 2, klockan 8:15–09:00. Vid registreringen får deltagaren en namnlapp, en bekräftelse på ev. anmälan till mingel och ett översiktsprogram.

Lokaler

Samtliga programpunkter genomförs i Pedagogen Hus A. Förmiddagens programpunkter hålls i Kjell Härnqvist-salen på våningsplan minus 2. Eftermiddagens sessioner genomförs våningsplan 2 i PIL-enhetens undervisningslokaler.

Kartor över våningsplanen hittar du i programbladet.

Pedagogen Hus A ligger vid Grönsakstorget och har adress Västra Hamngatan 25. [karta]

Deltagande i sessioner

Ingen föranmälan för deltagande till sessionerna krävs. Först till kvarn gäller!

Program och abstracts

Ett detaljerat program för konferensen hittar du i det tvåsidiga programbladet.

Programblad
Mer information om eftermiddagens konferensbidrag hittar du i katalogen Abstracts.

Abstracts

Beteckningar

För att identifiera eftermiddagens programpunkter används uttrycken Pass och Session. Ett exempel på beteckning är ”1A”, vilket läses ”Pass 1, Session A”. En session kan bestå av en, två eller tre presentationer.

Twittra om HKG2015

Twittra på www.twitter.com och använd hashtaggen #hkg2015gu

Fika, lunch och mingel

Förmiddagsfika och lunchlåda serveras utanför Kjell Härnqvist-salen (våningsplan minus 2). Eftermiddagsfika serveras utanför PIL:s undervisningssalar på plan 2.

De som anmält deltagande i eftermiddagens mingel samlas på plan 1 i personalrummet direkt efter konferensen.

Dokumentation av konferensen

PIL-enhetens fotograf Maria Nilsson kommer att fotografera under dagen. Om du inte vill bli fotograferad, var god meddela Maria detta!

Förmiddagens programpunkter i Kjell Härnqvist-salen kommer att filmas. Publiken kommer inte att synas i bild. Däremot kan din röst bli inspelad om du ställer en fråga till någon av talarna.

Garderob

Under förmiddagen finns möjlighet att hänga ytterkläder i Kjell Härnqvist-salen. Under eftermiddagen finns en garderob på plan 2, mellan salarna A2 316 och A2 330. Notera att arrangören inte tar ansvar för kläder och värdesaker som lämnas där.

OBS! Byggnaden är öppen för allmänheten

Pedagogen är öppen för allmänheten under konferensdagen, håll därför uppsikt över värdesaker.

Utvärdering av konferensen

Synpunkter på konferensen kan lämnas via en webbenkät. Webblänk till enkäten mejlas ut till alla deltagare vid konferensens slut.

Kontaktperson

Olof Siverbo
Skicka e-post till Olof

Sidansvarig: Olof Siverbo|Sidan uppdaterades: 2022-02-21
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?