Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Medarbetare

Anne Algers, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 3, svensk campusvariant (HPE103) och lärare på kurserna Högskolepedagogik 1, svensk campusvariant (HPE101). Arbetar även med högskolepedagogisk forskning och utveckling.


Erik Andersson, lärare på kursen Handledning i forskarutbildning, engelsk nätvariant (HPE201).


Eva Andersson, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 1, svensk campusvariant (HPE101).


Christel Backman, lärare på Högskolepedagogik 2 vid Samhällsvetenskapliga fakulteten (HPE102).


Lars Bengtsson, lärare på Högskolepedagogik 2 vid Naturvetenskapliga fakulteten (HPE102).


Eva Berg, pedagogisk utvecklare, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 1, svensk campusvariant (HPE101) och lärare på Högskolepedagogik 3, svensk campusvariant (HPE103).


Sonja Bjelobaba, pedagogisk utvecklare, kursansvarig lärare på Handledning i forskarutbildning, engelsk nätvariant (HPE201) och lärare på campusvarianten av samma kurs. Ansvarig för webbkursen Akademisk integritet.


Linda Borger, kursansvarig lärare på kursen Breddad lärarkompetens: Bedömning och examination (HPE303).


Linda Bradley, lärare på Högskolepedagogik 1, svensk campusvariant samt kursansvarig lärare för Högskolepedagogik 3, engelsk variant (HPE103). Arbetar även med högskolepedagogisk forskning och utveckling.


Emma Breding Strömberg, objektledare för objekt Stöd för undervisning & lärande, objektspecialist lärplattform GUL och textmatchningstjänst URKUND. Arbetar med införandet av lärplattformen Canvas (Projekt INCA).


Daniel Brodén, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 2 vid Humanistiska fakulteten (HPE102).


Urban Carlén, lärare på Högskolepedagogik 3, svensk campusvariant (HPE103)


Ninni Carlsson, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 2 vid Samhällsvetenskapliga fakulteten (HPE102) och ledare för workshopserien Formativ kursutvärdering.


Carina Carlund, lärare på Högskolepedagogik 2 vid Humanistiska fakulteten (HPE102).


Adam Casserly, Arbetar med att ge stöd till verksamheten i användningen av lärplattformen GUL i rollen som objektsspecialist. Ingår i projektgruppen för införandet av universitetets nya lärplattform Canvas.


Lena Dafgård, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 1, engelsk blended-variant (HPE101), lärare på lärare på Högskolepedagogik 3, engelsk nätvariant (HPE103) och ledare för seminarieserien Att skriva en pedagogisk portfölj.


Jonas Enger, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 1, svensk campusvariant (HPE101) och lärare på Högskolepedagogik 3, svensk campusvariant (HPE103).


Svante Eriksson, pedagogisk utvecklare med inriktning mot IT i högre utbildning. Leder flera av PIL:s workshoppar.


Thommy Eriksson, kursansvarig lärare på Blended learning och digitala medier i högre utbildning (HPE305).


Anne Farewell, kursansvarig lärare på den engelska Högskolepedagogik 2 vid Naturvetenskapliga fakulteten (HPE102).


Mattias von Feilitzen, projektansvarig för PIL-projektet Digitala pedagogiska resurser. Ger konsultativt stöd inom samma område.


Linda Flores, jobbar med stöd vid kursutveckling med digitala verktyg.


Torbjörn Fraenckel, ledare för PIL-workshoppar om att göra film för undervisning.


Tomas Grysell, chef. Kursansvarig lärare på Handledning för erfarna handledare i forskarutbildning (HPE202).


Minette Henriksson, arbetar med fokus på digitala verktyg och blended learning. Objektspecialist för universitetets lärplattformar.


Tobias Hägerland, lärare på Högskolepedagogik 3, svensk campusvariant (HPE103).


Freddy Hällstén, lärare på Högskolepedagogik 2 vid Handelshögskolan (HPE102).


Margareta Jernås, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 2 vid Sahlgrenska akademin (HPE102), Handledning i forskarutbildning (HPE201), Breddad lärarkompetens: Handledning av uppsatser och examensarbeten (HPE304), Litteraturstudier i högskolepedagogik (HPE401), Erfarenhetsbaserade fördjupningsstudier i högskolepedagogik (HPE402) och Examensarbete i högskolepedagogik (HPE501).


Erik Jonasson, ledare för PIL-workshoppar om att göra film för undervisning.


Susanna Larsson, administratör.


Rosmari Lillas-Schuil, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 1, svensk campusvariant (HPE101).


Maria Nilsson, arbetar med att ge stöd till verksamheten i användningen av lärplattformen GUL i rollen som objektsspecialist. Ingår i projektgruppen för införandet av universitetets nya lärplattform Canvas.


Fredrik Olsson, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 1, svensk campusvariant (HPE101), lärare på Högskolepedagogik 2 vid Utbildningsvetenskapliga fakulteten (HPE102), Handledning i forskarutbildning (HPE201) och Breddad lärarkompetens: Bedömning och examination (HPE303).


Mats Persson, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 2 vid Handelshögskolan (HPE102).


Susanne Persson, administratör för högskolepedagogiska kurser samt för frågor om antagning till excellent lärare.


Trisha Rajput, lärare på Högskolepedagogik 1, engelsk blended-variant (HPE101).


Olof Siverbo, kommunikatör.


Susanne Skyllberg, administrativ samordnare.


Maria Sunnerstam, biträdande chef med ansvar för området IT och lärande. Arbetar med utvecklingsprojekt och samordning.


Anita Synnestvedt, lärare på Högskolepedagogik 2 vid Humanistiska fakulteten (HPE102).


Julia Tedroff, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 2 vid Konstnärliga fakulteten (HPE102) och lärare på Högskolepedagogik 3, svensk campusvariant (HPE103).


Sylvi Vigmo, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 2 vid Utbildningsvetenskapliga fakulteten (HPE102) samt lärare på Högskolepedagogik 2 vid Sahlgrenska akademin (HPE102) och Litteraturstudier i högskolepedagogik (HPE401).


Gustav Öberg, objektspecialist för lärplattformen GUL och biträdande webbredaktör på PIL-enheten. Arbetar med införandet av lärplattformen Canvas (Projekt INCA).


 

Snabbval

Sidansvarig: Gustav Öberg|Sidan uppdaterades: 2019-02-06
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?