Till startsida
Webbkarta
Till innehåll Läs mer om hur kakor används på gu.se

Medarbetare

Anne Algers, arbetar med att ge stöd till verksamheten genom att leda PIL-enhetens redaktionskommitté och arbetet med utbildning för hållbar utveckling. Hon är också involverad som lärare på PIL-kurserna.


Erik Andersson, kursansvarig lärare på kursen Handledning i forskarutbildning, engelsk nätvariant (PIL201).


Lars Bengtsson, lärare på Högskolepedagogik 2 vid Naturvetenskapliga fakulteten (PIL102).


Eva Berg, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 1, svensk nätvariant (PIL101) och Högskolepedagogik 2 vid Sahlgrenska akademin (PIL102).


Linda Borger, kursansvarig lärare på kursen Breddad lärarkompetens: Bedömning och examination (PIL303).


Linda Bradley, kursansvarig lärare för Högskolepedagogik 3, engelsk variant (PIL103).


Emma Breding Strömberg, objektledare för objekt Stöd för undervisning & lärande, objektspecialist för lärplattformen Canvas och textmatchningstjänsten Urkund/Ouriginal.


Urban Carlén, lärare på Högskolepedagogik 3, svensk campusvariant (PIL103).


Ninni Carlsson, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 2 vid Samhällsvetenskapliga fakulteten (PIL102).


Adam Casserly, arbetar med att ge stöd till verksamheten i användningen av lärplattformen Canvas i rollen som objektsspecialist.


Jonas Enger, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 1 för doktorander vid Naturvetenskapliga fakulteten (NFNF303).


Svante Eriksson, pedagogisk utvecklare med inriktning mot IT i högre utbildning. Leder flera av PIL:s workshoppar. Handledare på Högskolepedagogik 3, svensk campusvariant (PIL103).


Anne Farewell, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 2 vid Naturvetenskapliga fakulteten (PIL102).


Mattias von Feilitzen, håller seminarier och workshoppar, utarbetar stödresurser samt ger konsultativt stöd kring digitalisering av undervisning och utbildning.


Linda Flores, jobbar med stöd vid kursutveckling med digitala verktyg.


Torbjörn Fraenckel. Ledare för PIL-workshoppar om att göra film för undervisning och om Active Learning Classrooms (ALC). Handledare på Högskolepedagogik 3, svensk campusvariant (PIL103).


Tomas Grysell, chef. Kursansvarig lärare på Handledning för erfarna handledare i forskarutbildning (PIL202).


Minette Henriksson, arbetar med fokus på digitala verktyg och blended learning. Objektspecialist för universitetets lärplattform Canvas.


Margareta Jernås, kursansvarig lärare på Handledning i forskarutbildning, svensk och engelsk variant (PIL201) samt Breddad lärarkompetens: Handledning av uppsatser och examensarbeten (PIL304). Lärare på Högskolepedagogik 3, svensk campusvariant (PIL103).


Erik Jonasson, arbetar med fokus på digitala verktyg och blended learning.


Jonas Karlén, arbetar med att ge stöd till verksamheten i användningen av lärplattformen Canvas.


Susanna Larsson, administratör.


Rosmari Lillas-Schuil, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 1, svensk campusvariant (PIL101) samt lärare på Högskolepedagogik 3, svensk campusvariant (PIL103).


Andréas Litsegård, lärare på Högskolepedagogik 2 vid Samhällsvetenskapliga fakulteten (PIL102).


Janna Meyer-Beining, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 1, engelsk campusvariant och engelsk nätvariant (PIL101) samt lärare på Högskolepedagogik 3, engelsk variant (PIL103) och Breddad lärarkompetens: Bedömning och examination (PIL303).


Maria Nilsson (tjänstledig). Arbetar med att ge stöd till verksamheten i användningen av lärplattformen Canvas i rollen som objektspecialist.


Fredrik Olsson (tjänstledig). Lärare på flera varianter av Högskolepedagogik 1 (PIL101).


Mats Persson, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 2 vid Handelshögskolan (PIL102).


Susanne Persson, administratör.


Lotta Petersson, samordnar högskolepedagogiska kurser, ger stöd till verksamheten i användningen av lärplattformen Canvas och administrerar PIL-enhetens Zoom-café.


Fredrik Portin, handledare på Högskolepedagogik 3, svensk campusvariant (PIL103).


Trisha Rajput, lärare på Högskolepedagogik 1, engelsk campusvariant (PIL101).


Olof Siverbo, kommunikatör.


Susanne Skyllberg, administrativ samordnare.


Maria Sunnerstam, biträdande chef med ansvar för området IT och lärande. Arbetar med utvecklingsprojekt och samordning.


Anita Synnestvedt, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 2 vid Humanistiska fakulteten (PIL102) samt lärare på Högskolepedagogik 1, svensk campusvariant (PIL101).


Julia Tedroff, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 2 vid Konstnärliga fakulteten (PIL102).


Anna Thorén, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 1, svensk campusvariant (PIL101) samt lärare på Högskolepedagogik 2 vid Sahlgrenska akademin (PIL102).


Sylvi Vigmo, kursansvarig lärare på Högskolepedagogik 3, svensk variant (PIL103) samt lärare på Högskolepedagogik 3, engelsk variant (PIL103).


Gustav Öberg, objektspecialist för lärplattformen Canvas.


 

Snabbval

Sidansvarig: Olof Siverbo|Sidan uppdaterades: 2021-09-21
Dela:

På Göteborgs universitet använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor.  Vad är kakor?